Lördag

 
Låg länge i sängen och drog mig idag men kom till slut upp! När jag väll kommer upp så går jag och sätter mig vid frukost bordet med mamma och börjar snacka om att jag måste städa lite i mitt rum för att mammas kusin ska komma på besök så då gick jag in i duschen strax efter frukosten, efter det så började jag med städningen och sist fixade jag sminket ( som jag knappt har något kvar utav...).
 
Glömde säga igår att jag anmälde mig till högskoleprovet igår. Jag har tänklt att söka in på djursjuksköterska till hösten och det är mycket högre intagningspoäng än vad det är på sjuksköterskeutbildningen (som jag har sökt in på innan och inte kommit in). Så nu hoppas jag att jag fixar högskolepropvet riktigt bra så jag kommer in på någon utav utbildningarna haha.
 
Kände att det hade varit roligare att jobba med djur än att jobba med människor så jag kollade upp om det fanns något som hette djursjuksköterska och hur deras utbildningar ser ut. Eftersom jag gick omvårdnad har jag ju inte så mycket ämnen att söka på men det räcker perfekt för att söka in på djursjuksköterskeutbildningen som ligger i Skara, även den ända i hela Sverige (antagligen därför det är så mycket högre intagningspoäng).

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback