Snö...

 
 
Bara för att klagade på hur kallt det va så SJÄLVKLART började snön falla igår... Visst det är mysigt med snö, bara man är innomhus haha. Trots mitt lilla hat mot snön så har jag bestämt mig att dra ihop några och åka pulka till helgen i slottskogen! Låta barnet inom mig få visa sig (för det gör den ju aldrig annars höhö)! 
 
Låten som jag länka DROGAR jag just nu hihi! Det är riktigt söt och fin text och den är perfekt att lyssna på nu när snön kommit och när man sitter på bussen och är trött! Den får mig även att tänka på Niklas också!
 
Nu ska jag fortsätta att plugga körkortsteori, sedan packa för att dra mig till andra sidan stan för att sova över hos Niklas! Det kommer bli väldigt mycket packning eftersom om det är någon från någon förskola som är sjuk och de behöver mig så ska jag kunna ha bra kläder med mig för att vara ute! Så då blir det att ta med sig, mössa, vantar, långkallingar, termobyxor, tjocktröja och mycket mer haha! 
 
Ha en mysig vinterdag allihop!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback