Woop woop!

 
Tjenare!
Idag så har jag väll inte så värst mycket på schemat förutom att ikväll så ska jag med Niklas på nollfinalen på Charlmers. Niklas och jag lär antagligen ha en egen sittning eftersom Niklas inte köpte någon biljett till sig själj till sittningen på Charlmers som är innan nollfinalen. Så jag får antagligen vara hans nolla ikväll haha.
Jag kanske ska dela ut lite CV:n och personliga brev efter jag och Niklas ska till hans brorsa och fika (de bor 2 min ifrån varann..).
 
Annars de senaste som jag varit i Göteborg så har jag hängt en del med Sabrina, var med henne när hon STOR shoppade, vi blekte mitt år så jag har nästan mitt naturliga hårfärg, träffade Charles och tog en fika, kollat en hel del på American horror story som jag rekomenderar STORT.
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback