Im back!

 
Japp! Det stämmer jag ska försöka komma igång med bloggandet ännu en gång haha.
Jag har nu flyttat till Strömstad på heltid, en aning segt eftersom alla jag känner bor i Göteborg (förutom mamma och Rolf)... Så nu försöker jag verkligen med att söka jobb, stort sätt allt jag kan söka så jag förhoppningsvis kan komma tillbaka till götet!!
Annars är det väll inget speciellt spännande i mitt liv för tillfället... men jag har haft en underbar sommar tillsammas med min underbara pojkvän! Jag har bott hos honom under hela sommaren med hopp om att jag skulle hitta ett eget boende inann han började skolan igen (men jag hittade som sagt inget). Dessutom har vi varit i SPanien i en vecka och besökt min pappa i Empuriabrava. Mysigt ställe men börjar dock bli tråkigt attåka dit varje sommar så nu har vi sålt stället och köpt en ny lägenhet längre ner i Spanien! Yaaay!!
 
Jag får se om det blir något mer skrivande ikväll men nu ska jag plocka ihop mina grejer och möta upp Sabrina så ska vi ta en shoppingrunda i Göteborg innan jag åker tillbaka till Strömstad på lördag eller söndag det får vi se! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

YAY! :D

2013-09-10 @ 23:29:12
URL: http://fames.se/whereweare

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback