Disco love!

 
Har nu blivit beroende utav den här låten av The Saturdays, tycker det är synd att Frankie inte får vara med helt i videon eftersom hon är gravid... Jag själv hade tyckt att det hade varit roligt om jag var gravid och spelat in en videon som ett minne, dessutom kan man ju visa det för barnet som snart ska komma när han/hon blivit äldre och visa "Det där är du älskling!" istället för att dölja sin unge. Men vad vet jag detta kanske inte är Frankies egna val! 
Jag diggar annars låten EXTREMT mycket :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh den låten e så bra! :D Dom gjorde likadant för Rochelle när hon var gravid, så det är säkert något dom inte får välja själv :(

Svar: Segt! Vilken musikvideon var det? :o
Olivia

2013-09-15 @ 19:51:38
URL: http://fames.se/whereweare
Postat av: Jessica

Gentlemanvideon är det, hon sitter bakom en buske genom hela typ :P

2013-09-24 @ 20:41:34
URL: http://fames.se/whereweare

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback