Dark fall

 
Hejsan! Ja.. jag vet att jag skulle börja skriva igen.. de höll länge.. haha men jag tänkte att jag ändå kan passa på att skriva ett inlägg när jag ändå tänker på den :3
 
Om en vecka så fyller jag 20 :3 lilla Olivia blir äntligen stor haha sen är det bara att fylla 21 så jag kan gå ut med Max när han flyttar till USA ^^ 
Denna stora händelse kommer att firas under 2 helger, har man stor släkt så har man! Nu på fredag ska jag till Årjäng med Niklas för att fira mig med pappas sida av släkten. Nästa fredagkommer jag firas med mammas sida av släkten och på lördagen så ska vi fira mig och Sabrina eftersom hon fyller två dagar efter mig. 
När vi ska fira mig och Sabrina kommer vi ha en liten middag hemma hos Max med de närmaste och sedan utgång med en hel drös med människor! PARTÄÄY!!
 
Kommer inte ihåg va jag skrev i förra inlägget men jag har flyttat till Strömstad nu och söker jobb i Göteborg eftersom jag vill tillbaka till alla där, desutom vill jag tillbaka till stan! Jag lär väl snart flytta till min moster så jag kan jobba på olika bemanningar i stan!
Här i Strömstad så går jag i en kurs som ska hjälpa mig att hitta min stora passion och uppfylla mina drömmar. Det går frammåt men de senaste så har det gått riktigt segt... känner att de ska bli skönt att den slutar nästa vecka så jag kan flytta :D
 
Kram!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback