Resa!

 
 
                                                 
 
 
Yaaaaay! Sitter och planerar en liten mini resa med Sabrina och Niklas till en okänd plats :3 hihi! Älskar att resa! Ovan ser ni två bilder på mig från när jag var i London för snart ett år sedan, och nedanför dom så är det en bild på mig i underbara Spanien från sommaren 2008 som va helt oförglömlig! 
 
Denna gång kommer det inte riktigt bli så mycket sol eller sevärdheter! Jag säger inget mer förens allt är helt och hållet bestämt! Det kommer bli hur kul som helst! Om det blir en resa till destination X så kommer självklart bilder att laddas upp och kanske en video, som ni säkert kommer få ett gott skratt åt!
 
Ha en bra fortsatt kväll! :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback