On the road!

 
Här i Göteborg har vi haft jättefint väder idag! 
Tog bilen med mamma och körde till Slottskogen för att promenera lite, sedan drog vi och handlade, jag fick låna lite pengar av mamma till att köpa lite kläder! Är super nöjd, har velat ha mer kläder nu under hur lång tid som helst!
Efter det drog jag och mamma hem, Rolf kom hem efter en stund också, medans de lagade maten drog jag och hämtade Sabrina i den lilla gröna party bilen!!
 
Imorgon blir det nog inte så mycket skrivande eftersom jag ska till Uddevalla på 60-års kalas! Då är det jag som kör med mami, Roffe och ena brorsan! När jag kommer fram är jag lovad champange som grattis till körkortet! :D
 
Nu ikväll så är Sabrina på besök för lite fredags-mys, vi va och handlade massa snacks förut å nu är det dags för Gladiatorerna! 
 
Ha en bra fortsatt fredagskväll!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback