Mys helg!

 
Med en galen utgång i torsdag som man sedan dagen efter får världens ångest över så blev ändå helgen riktigt lyckad, på mitt sätt! Jag har verkligen tröttnat på utgångar, dyrt med drickan, dyrt med inträde överallt stort sätt,när man väl lyckats bli lullig och glad så brukar jag alltid sätta mig själv i drama, sedan så blir det att jag gråter eller att jag är hur jävla förbannad på allt och alla! Sedan dagen efter såvaknar man upp med huvudvärk och ångest...
 
Njaa... har verkligen tröttnat på det där! Så resten utav helgen så har jag verkligen dagit det lugnt! I fredags tog jag det lugnt med Niklas hemma hos honom och kolla på The Walking Dead vi fastnade verkligen i serien och kunde knappt sluta titta. Vi fick stänga av då när jag fick magsmäror igen... Jag har problem att få magsår när jag varit orolig över fler än en sak, det har verkligen varit mycket nu för mig med teorin, lägenheten, jobb m.m. såå när vi satt och kollade så började det knipa i magen och jag sätter mig och gråter av smärta, Niklas får springa och hämta sin mamma (som är läkare) som kom med mediciner till mig! Efter ett tag lugnade det sig men jag har fortfarande väldigt ont.. Så nu får jag tänka på vad jag äter och sluta oroa mig så mycket!
 
Igår så packade Niklas den lilla gröna med sin dator för han skulle på lan hos sin kompis (Niclas) som bor nästan vid mig. Tänkte att om han ändå ska åt samma håll kunde jag ju likamed köra honom. På vägen hämtade vi upp Sabrina som sedan satt lugnt och tyst i baksätet. När vi skulle släppa av Niklas så var det lite svårt att hitta vägen dit han skulle... plus att min pojkvän, som vi märkte då, SUGER på att läsa kartor... Vi hittade till slut rätt och då åkte jag och Sabrina hem till mig och startade en mysig filmkväll! 
 
Idag tog vi bilen och åkte för att hämta upp Max för att sedan dra till IKEA, galet hur billigt det är! Jag kollade bara, hittade inget speciellt... Passade på att leta någon inflyttningspresent åt Niklas, men hittade inget bra... aja letandet får fortsätta imorn! Nu ska jag fortsätta min mys helg med en stor kopp med te och kolla på dumburken!
 
Hoppas ni också hade en bra helg!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback