Körkort och allt! :D

 
YEES!! Då har man körkort! Finally!
Det var det som va hemlisen igår på mitt schema! Jag gjorde provet igår och lyckades, på fjärde försöket! Mådde verkligen så psykiskt dåligt innan att jag kände verkligen "Om jag misslyckas nu kommer jag inte göra om det igen...". Är verkligen så jäkla glad nu för nu slipper jag plugga till det där jäkla provet igen haha! Nu ska jag bara jobba bort magkatarren som jag fått på grund av all orolighet med ekonomi, teoriprov m.m. En grej avklarat! Nu är det bara boende och jobb kvar att fixa!!
 
Jag har faktiskt lyckats köra själv! Körde till Niklas, han bor med buss ca 50 min bort, med bil tog det ca  30 min, och då körde jag även fel haha! Jaja, hoppas att jag snart lär mig den vägen... eller det behövs kanske inte eftersom han flyttar hemifrån den 9de april! Så glad för hans skull! (Trots att han kommer bo i ett fult grönt hus...)
 
Nu ska jag sitta och planera lite för imorn för att Max fyller 20 år! Ska firas på mys sätt med Disney m.m :D
 
Ha de bra så hörs vi mer imorn!! :D
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback