Kommer igång!

 
Nej men tjenare! Det va ett tag sedan!
Det har ju självklart hänt en del på den här tiden! Vi har ju bl a fått en vinnare i Melodifestivalen, riktigt bra! Jag hade tre favoriter och det var Ulrik Munter, Anton Ewald och självklart Robin Stjernberg! Tror inte riktigt att det är en vinnar låt i Eurovision då men... det kommer nog bra för Robin ändå!
 
Jag har jobbat lite nu, fyra dagar sammanlagt, bättre det än inget! Så nu kommer man ha lite cash igen! Då får jag spara lite åt sidan till Niklas som snart flyttar hemifrån så han får någon inflyttnings present å sedan får man ju se till att killen får någon födelsedags present i maj! 
 
På tal om Niklas så har han och jag firat 6 månader ihop.. eller tjaa igår hade vi 7 månader ihop hihi! Det bubblar i hela mig fortfarande så som det gjorde första gången våra läppar möttes, han får mig till att le hur fort som helst. Han retar mig hela tiden, fast med sitt gulliga leende på läpparna och glimten i sina underbara bruna ögon och då är det svårt att bli arg på honom så då blir det istället att man fnittrar sönder!
 
När jag ändå är igång och skriver om mina känslor så mår jag extremt mycket bättre nu än va jag gjort på länge! Nu är det bara lite oro kvar, men det hoppas jag verkligen kommer till att försvinna! 
 
Nu så ska jag fixa lite på mitt schema på vikarien.se där jag är inskriven för förskolorna! Så vi hörs imorn igen! 
Godnatt då och sov gott folket!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback