Klagomål!

Jaja... Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen... Vet att några har klagat på detta... 
Jag kan inte direkt säga att jag varit upptagen har bara inte orkat starta datorn och lägga ner tid på att skriva något inlägg om jag ska vara ärlig!
Men jag har iallafall jobbat, men det var i tisdags...
 
Jag passade även Viking igår och vi va då och promenerade i Slottskogen, jag var helt slut efter det att ha gått med en tung barnvagn upp och ner för alla backar som finns där... Så när jag hade fått nog och Viking vaknade så bestämde jag mig efeter ett bra tag att det va kanske bäst att ta hem honom till mig och mata och byta blöja på honom hemma hos mig första gången så att jag inte håller på att böka för mycket och göra det besvärligt för både honom och mig på något café i stan.
 
Efter jag och Sabrina lämnade honom hos hans mamma så drog vi runt på stan så Sabrina kunde köpa smink till sig själv! Sedan tjatade jag så vi till slut åkte hem till mig och gjorde oss i ordning för att dra ut till Sticky Fingers.Efter hundra år så var vi äntligen på väg mot Sticky, när vi väl var där så hittade vi Johannes, Kim, Jim och Erik där. Jag lyckades även hitta två från min gamla skola, Nicloe och Ingrid! 
 
Kvällen tog aldrig slut och när jag och Sabrina väl kom hem till mig och la oss var kl 6 på morgonen och det hade börjat ljusna igen... Så blir det när man missar sista bussen hem... Jaja nu är jag och Sabrina vakna iallafall, men VÄLDIGT trötta! Strax ska vi ta den lilla gröna så jag ska köra hem Sabrina och jag ska fortsätta vidare till Niklas! Jag och Niklas planerar att kolla på The Walking Dead, varken han eller jag har aldrig sett ett avsnitt så det kommer bli kul! 
 
Ska nog ta och äta något innan vi drar oss, så vi hörs!
 
Medans jag kämpade med den tunga vaknen så hade Vikning det skönt i vagnen..

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback