I love love

Bild tagen från i sommras
 
Hallo! Hoppas ni har haft en lika mysig helg som jag! Visst det kan bli mycket och lite jobbigt med all släkt, men det är riktigt kul att träffa alla. Det är inte varje gånger alla är med, det är alltid något som gör att någon inte kan komma, men idag så va alla bröder med sina fruar (de två som har fruar) och barn! Dessutom fick jag med Niklas som va hur trött som helst, han va även bakis stackarn! Han sa även efter kalaset att han va glad att han gick med!
 
Jag känner mig så jäkla fjantig egentligen som körde hem Niklas för ca 3h sedan och nu sitter och saknar honom... Har knappt varit med honom denna veckan.. Men va ska jag förvänta mig när han har mycket i skolan? Han har som tur snart lov! Hoppas vi hinner göra något då, åka någonstans, bara han och jag... ååååh vad jag längtar! 
Haha låter som om jag är helt besatt utav honom.. Lite är jag väll men han är ju som sagt min pojkvän! Världens bästa pojkvän måste jag ju tillägga! Han märker när jag börjar bli ledsen och säger snabbt något för att få mig till att må bra igen! Jag älskar honom verkligen enormt mycket och jag hoppas att det förblir såhär!
 
Nu ska jag sluta mesa och kolla runt på ansiktsboken en stund :3 ha de!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback