Godmorgon!

 
Godmorgon! 
Nu är det upp och hoppa för att plugga teori (jaaa... jag har inte fixat körkorten än -.-) sedan är det dags att dra mig vidare mot stan för att jag har en tid hos optikern, pga att jag har börjat få ont i mina ögon och mina linser cp-ar sig och vill inte funka som de ska så jag ser suddigt och får ont i vissa stunder...
 
På bilden ovan så ser ni mig dansa ballet (eller något liknande) på toastolen i mina nya byxor som jag ÄLSKAR! Köpte dessa på Zara, har inte köpt något till mig själv sedan innan nyår! Det är seriöst ett under för mig eftersom jag är världens shopaholic annars! Men nu fick jag pengar av mi madre till att köpa nya byxor så nu blev det dessa underbara! Älskar verkligen mönstret på dom hihi!
 
Nä nu får jag ta tag i teorin! Ha de folket! 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback