God dagens!

 
God dagens! 
Mår en aning illa idag, började känna det på 60-års kalaset igår.. Hoppas det snart blir bättre så jag kan gå på kalas nr 2! Kalas nr 2 är för mina två yngsta syskonbarn, Ida och Linn (som är enäggstvillingar), dessutom ska vi fira Maja, näst äldsta syskonbarnet som fyller 16! 
Jag har en stor släkt men det kanske har lite med att vi är fyra syskon på mammas sida och två syskon på pappas sida och de har fått sina barn (jag är sladdbarn och de är i 40-års åldern) så jag har 7 st brorsbarn och 2 systerdöttrar (systerdöttrarna ser jag nästan aldrig men har lite kontakt med ena som bor i Stavanger, Norge, med min storasyster). Sååå jaa de blir en del tårta om man säger det så!
 
Nu ska jag se om jag kan få upp min pojkvän till att äta lite frukost, men vi hörs senare säkert!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback