Woop wooop!

Extremt gammal bild men den får duga!
 
Efter en bra stund vid körskolan så gick ögonen i kors och man började se att mina resultat på testerna blev bara värre och värre, till slut fick min ena lärare be mig att gå hem för att vila för imorn haha.
 
När jag kom hem så började jag fajten mot TVn igen... Den total vägrade.. Ringde till slut comhems kundservice, asså deras telefonväxel va hur jävla förvirrande asså... Jag ville liksom snacka med någon men istället fick jag höra massa annat skit om hur jag kan betala räkningarna, uppgradera mig m.m. Tillslut vann jag över växel-roboten och kom fram till en trevlig tjej som bad mig ringa LG istället så hon kopplade mig dit... Då fastnade jag med telefonväxeln som bah "Tryck 1 för hjälp vid kameror, tryck 2 för hjälp vid TV..." jag tryckte 2 hur många gånger som helst men tanten bara babblade vidare "Tryck 1 för hjälp vid kameror, tryck 2 för hjälp vid TV...". Till slut kastade jag iväg mobilen och svor åt den, tog upp den igen, bad om ursäkt, testade å ringa igen och DÅ ville tant-roboten fatta -.-
 
Efter många om och men så funkar TVn igen yaaaay! Nu tillbaka till att plugga teori tills Niklas kommer över!
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback