Värmland!

 
Sabrina lär döda mig som lägger upp denna bilden haha men det får hon stå ut med!
 
Sabrina och jag drog iväg till värmland för inte alls länge sedan, jag har min släkt där och Sabrina känner dom väldigt bra eftersom man nästan kan säga att våra familjer är släkt med varann haha.
 
När vi va där så hade vi INGEN täckning eller något INTERNET, stort sätt haha. Sabrina visste knappt vad hon skulle göra på kvällarna då hon ville kolla FB m.m. Men på dagarna försökte jag komma på aktiviteter så det blev lite blandat så som frukost i missionskyrkan (inte direkt stället vi brukar hänga på haha men min kusin jobbar där å vi fick gratis frukostbuffe), vi simmade i simhallen med mitt kusinbarn Nellie, viåkte fyrhjuling, spelade wii, hjälpte mina kusinbarn med att plugga m.m.
 
Jag tyckte att det var kul och avslappnande men Sabrina fick nog mer panik än ett inre lugn hahaha
 
Blev en hel den inlägg på en liten stund haha, bättre det än ingenting!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback