Uppkörning!

 
Tjenare!
Har ont om bilder så det blir en på Melker! 
Jag glömde att berätta om teorin i förra veckan... Fick underkänt... men det är bara att göra om det och hoppas att det går bättre nästa gång! Det var bara så himla segt när man fick 47 poäng och gränsen va 52... Så nu håller jag på att laddar upp inför uppkörningen imorn! Tror faktiskt att det kommer att gå mycket bättre än vad det gick för mig i teorin. Övningskört igår och nu på morgonen och min lärare tror verkligen på mig, och det hjälper faktiskt att folk tror på mig! 
 
Nu håller jag på att vilar upp mig för att ta en sväng i tvättstugan! Mamma kommer hem på torsdag och känner att jag behöver tvätta lite så att mamma inte behöver tvätta hur mycket som helst när hon kommer hem! Känner mig faktiskt riktigt duktigt som har städat (med hjälp utav Sabrina) och nu ska man tvätta! Vuxenpoäng ändå om jag får säga det själv. 
 
Kramar Olivia!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback