Tröttnar aldrig!

Här har ni två låtar som jag har svårt att tröttna på men folket i min omgivning fort har tröttnat på haha. Tänkte bara bjuda på dom ändå. Den ena låten är med Cheryl Cole som är hur snygg som helst och jag älskar hennes klädstil i musikvideon och det är svårt att inte älska dansen som är perfekt till dansen. Visst bruden är kanske inte direkt den bästa på att sjunga live men den musik hon gör är bra! Är ju som sagt ett fan av Girls Aloud som hon är med i och jag älskar deras musik också.
 
Längre ner har ni Sabrinas hat-låt som jag älskar, det är med The Wanted, Glad You Came. Perfekta sommar-låten! Hörde låten första gången i Spanien för snart 2 år sedan och min pappa fick för sig att det var McFly... Skämde lite över han när han ropade på mig och sa att det var McFly på TVn..
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback