Trött!

 
Sitter nu framför TVn med Sabrina. Är helt slut efter ha tvättat i 3h slängt skräp, låter inte speciellt mycket men mitt kylskåp har fått flipp och har pipit hela natten... Niklas snosade för fullt som vanligt men jag som är lättväckt låg vaken större delen av natten... Så nu ikväll ska jag lägga mig tidigt och försöka stänga ute kylskåps-pipet och försöka koppla av!
 
La precis märke till att Sabrina somnat framför TVn, inget nyt... Så jag ska nog fixa i ordning något att äta åt mig, ge Melker sin mat, städa undan lite disk, läsa på lite inför imorn och sedan ska jag lägga mig i min säg och sova! Det är ett måste om jag ska klara uppkörningen imorn! 
 
Ha en fortsatt bra kväll folket!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback