Slottskogen!

(Random bild!)
 
Idag gick jag och Niklas upp vid 12-tiden, åt frukost och sedan bestämde vi oss för att dra oss till slottskogen och se när de matar sälarna. De va lika flippade som vanligt! Hoppade, fnyste, skvätte vatten m.m. Efter det gick vi till en lite kiosk och tog en fika i solen och myste innan vi drog iväg för att kolla på ÄÄÄlgarna som Sabrina hade sagt! De gjorde inte speciellt mycket så vi gick vidare till hästarna och klappade dom en stund, en utav dom hade något emot mig och försökte bita min ficka haha han kanske kände lukten utav mina tuggumin!
Vi drog till lekplatsen en styun och lekte av oss med småbarnen, vi kände att vi passade in där när vi gungade, jagade varann och klättrade på klätterställningarna haha.
 
Nu vet jag inte riktigt va jag ska göra... Funderar att gå och slänga lite skräp och även städa Melkers bur innan Sabrina kommer hem till mig och sover över, like old times :D
 
Ha en fortsatt bra lördagskväll folket!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback