Morning!

 
Godmorgon folket!
Sitter nu framför TVn och äter frukost! (Frukosten på bilden är inte de jag äter nu) Blev faktist Väldigt när jag satte på TVn och de spelar MUSIK på MTV, det var ett tag sedan jag såg att de spela musik där! Det kanske inte är världens bästa musik... Bättre det än inget iallafall!
 
Jag har verkligen sovit hur skönt som helst! Tror inte kylskåpet har pipit något, jag har iallafall inte vaknat utav den, bara för att jag skriver om pipandet så börjar den igen.... -.-
 
Jag är faktiskt inte ett dugg nervös inför uppkörningen, är mer taggad! Vill verkligen göra det, asså egentligen, varför ska man bli nervös inför det? Jag är mer nervös för min första körning utan någon i bilen för första gången! Men det lär ju inte bli än, eftersom jag fick underkänt på teorin-helvetet.... Fem jävla små ynka poäng ifrån.... Jaja... nästa gång så!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback