Min bebis...

 
Min sötnos Melker är antagligen sjuk och ska in till vetrinären så småningom för undersöking.. Han har börjat tappa päls igen så att man ser hans hud, hans kiss fastnar i pälsen längs med rumpan och ryggen, han har även ett sår på sin ena baktass som är lika stort som min lillfingernagel... Detta gör mig väldigt orolig för honom även fast han hoppar runt lika glad som vanlig och snor popcorn från än på fredagskvällarna. Så nu får mamma komma hem och vi ska boka en tid för honom. Själva undersökningen kommer att gå på 720:- och om det är ohyra han har i pälsen så måste de kanske ta prover och det kostar extra... Så minst 720:- får man lägga ner på min bebis, efter det lär jag inte ha några pengar kvar... Suck... Men vad ska man göra om ens lilla ögonsten till tjockis är dålig?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback