Lugna fredag

 
Hejsan hoppsan! 
Jag hade en jättemysig kväll igår med Niklas! Han bjöd mig som sagt på middag och han blev jätteglad för min present till han! Han kunde inte sluta pussa och krama på mig hihi. Maten var jättegod, trots att jag inte är ett större fan av grekisk mat! Visste inte direkt vad jag skulle ta så jag beställde samma som Niklas, kommer inte ihåg va det hette (eftersom alla rätter hade grekiska namn) men det var något slags kött och sånna där grekiska potatis skivor och vid sidan av fanns grönsaker med oliver och så fanns det även tzatziki bredvid! Gott va det iallafall!
 
Efter detta så drog vi oss hemmåt till mig för att kolla på Titanic och mysa. Vi hann inte vara hemma länge innan det ringde på dörren och där stod två stycken solbrända personen direkt importerade från Kanarieöarna, mi madre och hennes särbo Rolf. Det var kul att se dom men det var hur skönt som helst att få vara hemma själv också!
 
Så såg min alla hjärtans dag ut, stort sätt! Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag hade!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback