Kom på att..

(Gammal bild)
 
Kom ju på att jag skrev i föraa inläggets överskrift "Lugna fredag" men jag skrev inget om min lugna fredag som jag har just nu haha.
 
Idag har jag varit ute och kört med mamma. Vi åkte först till Frölunda Torg för lite ärenden, köpte bl.a. lite grejer så som halm och hö. Det ska tydligen vara väldigt bra att ha halm i botten av buren när en kanin fått trycksår på tassarna (det jag antar att han har fått) så nu har jag köpt halm för att se om det blir något bättre! Efter vi hade varit på Frölunda Torg så drog vi iväg för att handla lite, eller tjaa... lite blev det direkt inte. Hade typ ingen mat hemma eftersom jag hade väntat in mamma så hon kunde handla istället, haha snål jag vet... 
 
När vi kom hem så gjorde vi i ordning lite och satte oss i soffan och här sitter vi nu framför TVn, ska snart släppa ut Melker för att kunna fixa i ordning hans bur och så att han ska få skutta loss i vardagsrummet och mysa lite med min mamma som har saknat honom enormt mycket!
 
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback