Hello sunny-day!

 
Godmorgon, eller tjaa man får väll säga god dag nu...
Jag ska alldeles starx dra mig till körskolan för att sitta där i typ 1-2 timmar och svara på massa frågor, ska även boka en ny körlektion inför uppkörningen nästa vecka. 
 
Efter det så har jag bestämt mig för att dra hem och STOR städa, känner mig inte direkt ensam hemma när jag ser alla dammråttor hemma haha, så här planeras det att slänga soppor, dammsuga, skura golven och påbörja rensa ut min garderob för den har börjat balla ut... Har kläder verkligen i en stor hög i mitt rum och väldigt få plagg i garderoben, men det är väll så det ska vara eller?
 
Pauserna från städningen kommer inte direkt vara så roliga heller... Kommer sitta och plugga teori då, och nu kan jag inte slå på TVn och försvinna in i den, för den vägra fungera.. Har suttit hela morgonen och försökt lista ut vafan som är problemet men gav tillslut upp eftersom jag insåg att det inte är någon idée att sitta med det nu när jag snart ska gå!
 
Ikväll hoppas jag att Niklas kommer hem till mig och förhör mig inför teori-provet imorn. När han tycker att jag är tillräckligt duktig så ska vi se på konungens återkomst! Ska verkligen försöka komma i säng tidigt för att vara pigg och klar i huvudet inför imorn. Har nog aldrig varit såhär nervös inför ett prov!
 
Ska gå om 5 min så får börja plocka ihop det jag ska ha med mig nu! Ha en bra dag i solen, om ni nu har sol haha!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback