Godmorgon!

Eller... man ska nog säga god middag nu... haha men det blev så sent igår så just nu ligger jag kvar i sängen bredvid Niklas som sover (som vanligt). Efter bion (som var as bra!) stack vi förbi gasquen på vägen hem för där va stort sätt halva gänget, Victor, Filip, Philip och Hank. Bästa va att Hank för andra gången inte kände igen mig och trodde jag va en brud som Victor raggade på hahaha, antar att han inte känner igen mig när jag har uppsatt hår för det hade jag förra gången också då när han inte kände igen mig.

Idag vet jag inte vad som står på listan, ska ringa vetrinärerna och se om de har öppet, anar att min älskade Melker är sjuk... Annars har jag no clue va jag ska göra :)

Ha rn dra dag folket!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback