Före och efter!

God dagens!
Det blev inte att vi drog till simhallen utan vi tänkte att vi istället drar iväg och solar solarium! Blir en riktigt seg dag men det är så det brukar bli när jag och Sabrina är tillsammans... Ingen effektivitet här inte, det hade vår SImon fått panik över! Men nu är han inte här å vi slöar sönder! 
 
Snart dags att dra på sig kläder, gå och slänga skräp (blev inte gjort igår), promenera bort till solarie-huset (JA Sabrina vi ska gå, vet att du inte vill...) och efter det kommer sminket på, Max kanske kommer förbi med TP och sedan kommer Niklas så vi får en liten spelkväll.
 
Jag MÅSTE även hinna plugga idag också även fast jag inte vill. Hatar teoriprover och när det kommer till att göra ett prov som hänger på om man ska få körkort eller inte så är jag extremt nervös och känns som om jag kommer till att kugga provet.. Skit också... Självkänslan är verkligen på topp idag känner jag!
 
Just det... Rubriken heter ju före och efter, det är för att jag ska bjuda på två bilder där den ena bilden visar mig osminkad och den andra bilden när jag har mitt vardagliga smink på! (Jag vet att jag ser mongo ut..)
 
    
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback