20 snabba frågor!

1. Hur många finnar har du i ansiktet just nu?
Vill försöka undvika att räkna dom...

2. Vilken låt får dig att gråta?
Skinny love med Birdy

3. Vad är det senaste sms du fick?
"Kan inte uttrycka mig hur mycket jag älskar dig i ord :)"

4. Hur många pussar har du delat ut den här veckan?
Hihi går inte riktigt att räkna dom ....

5. Vem har du lust att spotta i ansiktet just nu?
En brud som jag försökte hjälpa men man fick fingret tillbaka (?)...

6. Äta en matsked wasabi eller äta lax 3ggr/ dag i en vecka?
Uhmm... Lax naturligtvis?! Wasabi smakar ju bajs...

7. Världens bästa film?
The notebook :D

8. Vilken färg på dina naglar har du just idag?
Neutrala, har lagt av att måla dom :)

9. Det finaste namnet du vet, kill-och tjej?
Jasmine är ett fin tjej-namn, killnamn.. hmmm... har ingen aning faktiskt, blir väll Niklas då eller Melker ;)

10. Vart köper du dina underkläder?
I den affären jag går och hittar några fina? Uhmm? Oftast på second hand ;) hahaha över min döda kropp att jag hadlar underkläder där!
 
11. Hade du kalsonger eller trosor på dig imorse när du vaknade?
Trosor, ja.

12. Helgens tabbe?
Att kolla på de hemska låtarna i melodifestivalen...

13. Har du någonsin funderat på att byta kön?
Nej, eller joo för att slippa mens...

14. Har du haft sex i dina föräldrars säng?
Yes

15. Har du fått blåmärken efter ett samlag?
Yes, råkat slå i knät eng gång i fönsterbrädan i mitt rum, smidigt värre! Efter det hade jag världens blåmärke där i typ en vecka...

16. Har 
du någonsin flörtat med din flickvän/pojkväns familjemedlem?
HAHA neeeej!
 
17. Har du någon gång utgett för att vara någon annan än just dig själv?
Japp, man har ju busringt ett par gånger ;)

18. Har du haft rollspelssex?
Japp

19. Har du någonsin tänkt på någon annan under samlag?
Japp

20. Sämsta raggningsrepliken du fått?
Sämsta..... Den var svår... Men den smörigaste måste ha varit när en intalienare sa på italienska "Dina ögon skimmrar som stjärnorna i natten", visste inte va jag skulle göra när han sa det haha!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback