Whats up?!

 Extremt gammal bild!
 
Well... Är väll inte den bästa på att skriva på den här bloggen men jaaa jag ska bli bättre!
Igår blev inte kvällen precis så som jag planerat! Men nästan! Istället för grillning i Slottskogen blev det taccos hos mig med skvaller med Sabrina och Max!
Vi kan ju inte glömma den olsagbara handlingen innan på Hemköp! Allt gick verkligen hur bra som helst fram tills vi skulle betala... Vi tog en sån där betalningsmaskin som man betalar själv i som allt ska gå så bra och snabbt i, men det va verkligen raka motsatsen! Den vägrade scanna in skiten, dessutom ville verkligen inte maskinen sammarbeta med oss i huvudtaget!
Efter en handling på en halvtimme som kunde ha tagit en kvart om allt hade funkat som de skulle... jaja.. Taccos blev det som sagt med skvaller. Kanske inte så mycket men vi överlevde eftersom att samtalsämnet snart blev mygg i norrland, utedass och bajs! Mycket skratt som sedan fortsatte till TP, strax efter vi hade börjat så kom även Niklas förbi. 
Efter en lång match, som ingen vann, med skratt, irritation och övertrötta ungdomar en lördags kväll med cola och påskmust så körde jag och Niklas hem Max och Sabrina (Niklas var självklart tvungen att byta radiokanal som vanligt så man ALDRIG hittar tillbaka igen...). Efter de åkte jag och Niklas hem till mig igen, kollade lite South Park och sedan gick vi och la oss vid ett.
 
Idag gick jag upp kl 10 och Niklas fick jag faktiskt upp innan 12! Efter det så åt vi frukost, gjorde oss i ordning för att sedan åka till Slottskogen och kolla när sälarna fick mat, sedan tog vi en lång promenad med mycket flams, Niklas höll på att bli biten av en häst i armhålan hahaha! Sötast av alla djur måste ha varit de nyfödda lammen och killingarna! Hur söta som helst!!
När vi flamsat där en stund va det dags för mat så vi åkte hem, spelade fotboll i min trädgård tills grannens katt kom och jag sparkade bollen lite lätt mot katten för att se hennes reaktion, hahaha det va typ som en matrix katt! Efter maten så drog Niklas hem till sig och jag drog hem till mig!
 
Så har min helg sett ut stort sätt! 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback