Trötter!

 
God dagens! 
Jag är en sämst bloggare men hittar inget i mitt liv som är direkt intressant... men det är ändå några som vill att jag ska fortsätta skriva och då får ni tåla att inläggen är extremt tråkiga..
 
Det har väll inte hänt så värst mycket det senaste men igår var jag hemma hos Levin som hade en förfest ihop med sin flickvän Josefine. Det var typ första festen på länge där jag inte har varit den yngsta eftersom Josefine och hennes kompisar var 94or! Blev inte så värst mycket festande för mig, men lite blev det med min påskmust som jag drack ur en mugg som alla trodde va kaffe! Jag drack inte eftersom jag hade med mig bilen och jag hade lovat att köra Niklas till Parken där de skulle festa efter. 
Det var faktiskt trevligt, fick lära mig black jack, är kanske inte den bästa på det men jag börjar fatta hur man spelar det! Det roliga va att när vi förlorade mot dealern så skulle vi dricka istället för att vi inte hade några markers. Alla blev rätt lulliga men där satt jag och shottade påskmust
Jag körde sedan Niklas, Yihan, Maxim och hans tjej Natalie till Parken till klassisk musik som de ville lyssna på i bilen... Haha jag tänkte att de ville höra fest musik men nej nej! 
 
Idag ska jag ut och grilla med Sabrina, Niklas kanske skulle haka på! Efter det ska jag nog ha en efterlängtad hemmakväll och övernattning hos Niklas! Vi ska säkert försöka kolla vidare på The Walking Dead!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback