Kära torsdag..

 
Kära torsdag.. vi har många bra och dåliga minnen... De flesta minnen har blivit av på Sticky Fingers, och de flesta minnen därifrån är dåliga... Men det är även där jag träffade Niklas och även fär vi blev ihop!
Skit samma med detta för nu ska jag skriva ännu mer onödigt! 
 
Igår var jag och Sabrina på donken i Mölndal och flamsade loss, sedan satte vi oss i bilen och körde mot Niklas nya lägenhet för att spana in den och på vägen lyssnade vi och sjöng OTROLIGT bra till Agnes, Darin m.m. 
Hemma hos Niklas så stod vi mest och kollade på mer än att hjälpa till med att montera ihop hans säng! När Niklas föräldrar åkt hem så stannade jag och Sabrina kvar och spelade monopol där jag förlorade stort.. så nu ikväll ska jag ha revanch mot Niklas iallafall eftersom att Sabrina åker hem mot Karlstad igen.
 
Annars har jag väll inget annat planerat idag... Har gjort mig i ordning men har ingen direkt lust att göra något, kommer heller inte på något att göra heller... aja... Kanske ska till Frölunda Torg med mamma men det är ingen stor shopping utan mer att hon ska fråga posten på hemköp om något, så roligt liv har jag! Yaaaay! 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback