Vill ha praktik..

Orkar inte med skolan... saknar min praktikplats på Sahlgrenska så det skriker om det.. Denna vecka har jag bara suttit med läxor hela tiden.. Men jaja snart är det fredag igen och då kan jag andas ut lite och förbereda mig inför nästa vecka! Då man b.la. ska till Sticky!
Man får ju inte heller glömma att Linda ska komma till Göteborg till helgen! Yaaay! Då blir det att visa henne Göteborg, lyckades med att få hennes syster att flytta hit så kanske lyckas med henne med >.<
Idag har jag haft en Bruno dag, har typ bara lyssnat på hans musik, men han är ju grymt duktig! Känns dock lite fel att Kim är lik han haha nä skoja bara ^^
Gammal bild men från vänster är Tim, Jim, jag och Kim (som jag tycker är lik Bruno Mars)


Inte nog med att jag är trött på skolan så är jag extremt trött på snorungar/småungar... På spårvagnen idag när jag skulle hem så går det på typ 10 skit ungar som "skjuter" papperstussar på varann med sugrör. Det tog inte alls lång tid innan tussarna råkade hamna på mig, så efter den tredje så vände jag mig och skällde ut killen som hade skjutit den. Jag sa till honom att han va jävligt omogen och att han bör tänka på att det finns andra på spårvagnen som KAN få tussarna på sig, han blev då skit röd i ansiktet och bad om ursäkt. Märktes att de vuxna runt omkring var ganska tacksamma för att jag sa till dom höhö



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback