Häxan surtant

Idag när jag, Sabrina och Linda var på Frölunda Torg och skulle in på Åhlens bara för att testa olika läppstift så stöter vi in på värlrdens surtant... Hon sa till oss att Sabrina hade öppnat ett oöppnat läppstift och sedan använt det och så sa hon att jag sagt till henne att man inte fick göra så, men egentligen gick det till såhär:
Sabrina tog ett läppstift från testlådan och testade den och jag sa att den inte ens syntes på henne, sedan så testade jag en läppenna och sen börja vi gå mot dörren och då hör jag någon som säger uräskta. Jag vänder mig om och ser en tant med ett läppstift i handen och börjar direkt att käfta på oss att vi har brutit mot lagen och bla bla... Jag orkade inte lyssna på henne eftersom Sabrina inte hade gjort något så jag gick där ifrån. När jag kom ut så vände jag mig så såg jag varken Sabrina eller Linda så jag ringde Sabrina då berätta hon att de hade kallat dit vakter och skit och hon var tvungen att betala för läppstiftet annars skulle de ringa polisen. Efter tidigare händelser med poliser så vågade jag inte direkt gå tillbaka så jag gick in i en annan butik under tiden jag ringde Tim om vad som hände.
Detta sluta med att Linda fick betala för läppstiftet eftersom Sabrina inte hade några pengar på sig, och surtanten sa att jag var otrevlig. Jag började att vara otrevlig mot henne när redan ifrån början hade en tyken attetyd mot oss. De fula var att hon inte ens jobba där (?!), men hon påstod att hon var en vakt. Men gud haha någon har inget liv när hon går in i butiker och spionerar på tonåringar bara för att sätta dit dom för de inte ens gjort något. Läppstiftet var tydligen inte en test, men den var sedan innan redan öppnad och låg som sagt där de andra testerna låg. Herregud, tanten behöver ligga!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback