Alla hjärtansdag!




Igår var ju alla hjärtansdag, och det firade jag och min pojkvän med våra kompisar, eftersom Charles fyllde 18 (äntligen haha). Det var en lugndag för mig annars, åkte från Värmland vid lunch och var hemma sen igen i Götet vid 5 där en Sabrina stod och väntade på att få ta min väska haha, eller?

Idag ska jag hem igen till mamma som jag knappt sett de senaste 3 veckorna. Får se om Tim åker med för att sova över, men vet dock inte om det kommer bli så roligt eftersom jag behöver STOR rensa mitt rum, men han får väll sitta som en general och tvinga mig att slänga sånt som inte direkt behövs sparas.

Längtar verkligen till 7 april då jag och Tim ska åka till London och senare på kvällen gå på McFly konsert!! Har inte varit i England och sett dom sedan november 2008 då jag var iväg med Lina och min pappa, en resa jag aldrig glömmer!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback