What's up?

Gammal bild på mig från Spanien 2008
Har extremt gammla bilder på denna dator så det blir bilder från instagram, följ mig där! @Junesoholic
 

Är grymt stolt över mig själv när jag fick 18/20 på första delprovet :3 yaaaay! Hoppas det går lika bra med de andra frågorna eftersom jag inte är precis den bästa när det kommer till teoretiska saker.. Märks ganska stort på mina betyg, har toppbetyg i musik, data, räddningstänst och sånna ämnen men när det kommer till de andra ämnena som samhäll, svenska m.m såååå ligger man inte lika mycket på topp... På tal om betyg så ligger jag riktigt nära för att komma in på sjuksköterskeutbildningen till våren! Får bara hoppas att folk tackar nej!
 
Igår va jag stort sätt ute hela dagen, Sabrina har börjat kalla mig mini-pansionär typ bara för att jag är ute och promenerar ute med mamma, kollar på glamour med mamma, haha men om man inte gör något på dagarna så antar jag väll att man blir som den man bor ihop med! Men iallafall så var jag ute och gick med mamma i slottskogen först där sälarna hoppade som delfiner och hundar jagade varann (fan va tantig jag kände mig nu...) sedan körde (jag ^^) till körskolan för att göra upp med dom om en bra plan för körkortet nu i det sista! När jag varit där ett tag körde jag mot centralen och mötte upp Sabrina för att leta upp grejer till Niklas julklapp som kommer bli hur fin som helst! :D Bästa på hela dagen måste ha varit när... eller.. Sabrina dödar mig om jag skriver vem vi sprang på hahaha!
 
Ha en bra dag folket!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback