Trött!

Bild på mig från min studentbal i våras
 
Tjenare! Är galet trött idag asså! Men klarade iallafall att gå upp och åka till körskolan för att göra en kontrollkörning inför uppkörningen, alltså de skulle se om de tycker att jag skulle klara av en uppkörning om jag hade gjort en nu. Gissa vad? Jag blev faktiskt godkänd! Hahaha! Det roliga är att det ända jag behöver tänka på är att köra saktare, lite komiskt när jag tidigare har kört som en gammal kärring på vägarna innan! Nu börjar man bli fartblind!
 
Efter det drog jag och mamma till Frölunda Torg för att leta julklappar. Vi ska vara med på en slags julklappslek där vi ska köpa med oss något till min moster för 100:- och detta ska vara inslaget och sedan ska det bli någon tävling om det. Vi hittade tyvärr inget så tänkte leta vidare i Nordstan imorn, om jag vågar eftersom ungdommarna håller fortfarande på i stan... Så jäkla tråkigt asså! De skämmer ut stan asså! Gamla goa glada Göteborg, 4 st g som säger allt!
 
När man hade varit där ett tag så åkte jag vidare hem till Niklas. På vägen dit så somnar man nästan på spårvagnen och glömmer att man ska gå av vid korsvägen! Bra där!! När jag väll kommer hem till Niklas så lägger jag inte ens märke till hans bror som sa hej till mig när jag kom dit, lyckat värre! Niklas ville kolla på en film och startar datorn och när han frågar va jag vill se så hade jag redan somnat! Ännu mer lyckat! Haha! Hade nog sovit över där om Niklas inte hade haft tenta #2 imorgon för denna vecka. Här sitter jag och klagar hur trött jag är som inte gör ett skit om dagarna samtidigt som Niklas pluggat 9h/dag de senaste 2 veckorna. Snäll chey där!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback