Ny design!

Trailer för nya videon                                         Lyric videon
 
Nu har jag typ suttit framför datorn i 2h och har i ena stunden suttit med körkortsteori å i andra suttit och gjort om designen på bloggen! Herregud, de kommer ta ett tag innan jag gör om det... verkligen något som jag suger på!
 
När man sitter så framför datorn så måste man ju självklart lyssna på musik! Eftersom Girls Aloud återförenats så har jag börjat lyssna på dom galet mycket igen! Ovan kan ni höra deras nya låt "Beautiful cause you love me", en rörande låt om man lyssnar på texten! 
 
Nu ska man käka något gott och mättande sedan drar ner i källan och hämta en stor väska och sedan ta mitt pick och pack till Niklas!
 
Ha dé!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback