Någon som gillar snön!

Melker sitter och njuter utav snön
 

Jag tog ut min Melker för att se hur han reagerade på snön, jag kan bara säga att han ÄLSKADE snön! Han hoppade runt och srang runt hela trädgården så jag knappt själv hängde med, han rörde sig stort sätt hela tiden så det var riktigt svårt att ta kort på honom. Jag tror att han önskar sig ett nytt koppel som inte är rosa haha han biter på det så fort han får syn på det! 
 
När jag skaffade Melker så sa alla "Har du köpt en kanin? Hur gammal är du?", men seriöst titta på honom! Han är hur charmig som helst! De som har träffat han har blivit hur charmade som helst av honom, kaaaanskeee för att han inte riktigt inte beter sig som en vanlig kanin... Han kan sätta sig i soffan och kolla på tv, äta popcorn, han kommer när man knäpper med fingrarna, om han gör något dumt och jag säger till honom så slutar han haha han är inte speciellt normal...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback