Julklappar är i-landsproblem...

 
 
Jag har ett galet stort i-landsproblem... jag vet inte va jag ska ge min underbara pojkvän i julkapp.. Jag har stort sätt typ inga pengar så kan inte köpa några smycken eller något... Oh herre....
Får väll dra mig ut snart och leta runt lite! Har några idéer men de är hur dåliga som helst.. Hittar väll på något bra till slut! :D
 
Till mamma har jag tänkt att köpa sånna där halkskydd som man kan sätta på skorna. Mamma ramlade i höstas och bröt armen och är jätte rädd för att gå ut nu när snön kommit för att hon är rädd att hon ska ramla igen och skada sig ännu mer. Det är lite synd faktiskt eftersom min mamma älskar att gå ut och promenera i slottskogen, eller tja... hon gillar och promenera stort sätt överallt :P 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback