Jag får skärpa mig...

 
Jag får skämmas verkligen! Jag måste bli bättre på att skriva på bloggen asså... Aja... 
 
I helgen var jag med Niklas som jag skrev! Vi va på Jul på liseberg och det var otroligt fint där! Niklas påstår att han inte alls är romantisk men det var han som kysste mig under va heter det på svenska.... "misteltoe" heter det på engelska iallafall haha. Jag visste att den var där den hängde men hade glömt av det då när vi gick där! Han är riktigt charmig min pojkvän så jag blir tårögd! 
 
I lördags så drog jag hem till min ena moster för där va min mamma, mina två mostrar plus deras män och två utav mina kusiner! Där fick man god mat och härligt sällskap! Måste säga att de har nog den största gran som jag sett hemma hos någon.. eller tjaa den bredaste haha, den tog upp halva vardagsrummet!
 
Igår köpte vi äntligen en gran! Enligt mig så är den spinkig men mamma gilla den så då är det bara att vara tyst... Jag fick iallafall pynta den och då hängde jag upp bl.a. upp änglar (den på bilden) Jag gjorde sånna till mamma förra året i julklapp! Hon var överlycklig så hon tappade en utav dom så att ena vingen gick av och då började hon lipa sönder... Man skulle kunna tycka att det skulle vara jag som skulle göra det! Haha

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback