It's so fluffy!

 
Somnade med en inbakad fläta inatt och imorse när jag tog ut flätan så POFF så fick man en fluffig-look! Haha och jag som ville duscha när jag vaknade... Får bli dusch imorn bitti istället! Sedan så måste jag verkligen ringa frisören imorn och boka tid för klipp och färg :D Efter det blir det till att dra till stan och shoppa loss med pojkvännen, han ska på en sittning på Charlmers på lördag och det är rubis-kub-tema och han behöver färgglada kläder, vilket han inte har haha eller joo men de är rutiga och randiga och de behöver basic-kläder! Efter det får man se om det blir utgång eller om det blir mysig hemma-kväll med tända ljus och en mjuk å härlig filt med brittiska flaggan på! :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback