Im back!

 
Tjena! 
Jo här har man inte skrivit på ett tag, men tänkte på att börja igen! 
Under tiden har man gått och blivit brunett varit singel och träffat en underbar kille! :D Man har även tappat kontakten med sin pappa, pga familjebråk sedan långt innan jag föddes... men jaja...
 
Snart är det jul och det är ju första advent idag! Känns som att Göteborg är ända staden i Sverige som det inte finns snö i haha, skönt det! Hatar när det är kallt ute och man känner hur man tappar känsel i fingrarna och i fötterna när man är ute! Spelar ingen roll hur mycket jag tar på mig, vantar, raggsockar, långkallingar, jag fryser sönder! Det roliga är att min pojkvän är från norrland och älskar kyla haha, så jag brukar sitta under duntäcket när vi kollar på tv och han sitter i bara skjorta! Men det är bara bra för då kan han värma mig under natten när jag fryser och jag kyler ner honom (för att han är så het ;) haha)
 
Ha de gött så hörs vi väll snart igen!
 
Jag och min pojkvän Niklas :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback