Godmorgon!

 
 
Godmorgon får man väll säga när man vaknar halv 11 :3 Hatar när mamma slänger upp dörren och säger att man SKA gå upp när man inte har något att göra under dagen och sen så går hon ut... Asså vad är då meningen att väcka mig? Låt mig sova tills du kommer hem... 
 
Igår var jag hemma hos Niklas en kort stund där man fick se en hel del charmiga bilder på honom när han var liten. Han måste seriöst ha varit en utav de mest charmigaste ungarna ever haha! Han är fortfarande extremt charmig hihi.
 
Efter jag hade varit där i ca 2 timmar mötte jag upp Sabrina i stan så drog vi hem till Max där vi satt och pratade och drack the! Hur mysigt som helst! Efter det så körde vi just dance i 2 timmar typ haha jag va den enda som inte tog någon paus, men jag kände inte att det behövdes jag tycker bara det är extremt roligt och kan inte sluta! 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback