God jul!

Jag idag :)
 
Tjena tjena i julstressen!
Ca 45 min kvar till julafton nu!! Undrar allt vad man får nu! Speciellt va man får av Niklas, han lyckades köpa ett nånt fint halsband till mig i födelsedagspresent! Jag är dessutom nyfiken på vad han ska tycka om min julklapp! Det är fortfarande hemligt vad det är vad han får haha.
 
Imorn blir det mycket att göra! Först ska man upp tidigt och hjälpa mamma med julmaten som vi sedan ska ha med till min moster och emellan det vill jag hinna med att åka till Frölunda Torg och köpa nytt smink... eller... man kan ju faktiskt vänta och köpa det i mellandagarna på rean! 
 
Efter att ha varit hemma hos min moster i stan så ska man åka hem till Niklas och hans familj och öppna julklappar! Längtar galet mycket nu asså!!
 
Hade bra nu gott folk och ha en riktigt god jul!
 
På tal om rea så hittade jag denna fina klänning som jag ska ha på nyår. Fick den för 175 på bikbok, det var då 50% avdraget! :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback