Förlåt!

Såhär såg man ut igår då!
 
Förlåt för att jag inte har varit aktiv! Har inte riktigt haft tid till att skriva något! Har haft fullt upp med att plugga körkortsteori och igår var jag hemma hos Niklas för att små-fira att vi varit tillsammans i 4 månader! 
 
Det var tänkt att jag och Niklas skulle dra till Liseberg och gå där ett tag igår, men det blåste kallt och snöade! Så vi sket i det och bestämde att ha en mysig hemma kväll hos han! Vi började att kolla på Moulin Rouge med hemmagjorda lussebullar och popcorn (jag fick knappt några popcorn pga att Niklas äter upp en skål på typ 2 min). Efter typ en timma in i filmen så blev vi trötta och hungriga och bestämde oss för att gå och äta något och sedan lägga oss!
 
Idag har jag inte gjort värst mycket, vaknade vid 12, åt frukost, brottades med Niklas, sminkade mig och drog iväg hemåt (en timmes resa emellan oss...). Så nu sitter jag hemma i soffan med mamma som kollar på någon japan som snackar om celler och jag pluggar körkortsteori. När jag är färdig med det tänkte jag kolla lite på Vampire diaries säsong 4 :D Det va ett tag sedan jag kollade och ligger efter med avsnitten!
 
Go Damon! Haha

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback