Failade med förra inlägget!

Min tjockis kanin Melker!
 
Jag skrev ju att jag är förkyld igen men skrev ingenting om det! Epic failure! Eftersom jag knappt äter något pga att jag inte känner någon hunger, eller joo... ibland gör jag väll det men det är väldigt sällan, så väger jag väldigt lite och mitt imunförsvar suger så blir jag förkyld rätt ofta! Niklas har också väldigt dåligt imunförsvar så vi båda har blivit förskylda nu, det va typ en månad sedan som Niklas fick halsflus, konstigt nog blev inte jag smittad men förkyld blev jag! När jag blir förkyld så sätter det sig på stämbanden och jag tappar rösten efter ca 2 dagar och detta är något som är extremt störande.. så nu känner jag att säkert imorn så lär jag inte ha någon röst kvar...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback