Slappar framför EMA

Hejhopp!
Tim sov hos mig inatt så det har varit en ganska seg dag idag. Vi va å köpte lite kläder till mig. Det blev:
- Svart jacka, Stadium 1999 :-
- Vitt linne med motiv, Gina Tricot 129 :-
- Svart kofta, Gina Tricot 199:-
- Två t-shirts, New Yorker 99:-/st
- Turkos topp, New Yorker 139:-
- Vit t-shirt med motiv, New Yorker 139:-
- Lila skjorta, New Yorker 199:-
- En present till min kompis Sabrina som fyllde 18 igår.

Blev lite pengar som försvann, men som tur va var allt födelsedagspengar förutom det jag köpte till Sabrina. Det bästa är att jag inte slösat bort allt än :D

Just nu kollar jag på EMA har röstat på mina favoriter och hoppas att de får sina priser! Synd att inte McFly är nominerad i något...

Kramar Olivia

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback