Helt slut..

Hejhopp!
Igår på min näst sista lektion i skolan så kände jag mig lite trött å sliten men sen så tänkte jag inte mer på det. Hade samhäll efter detta och sedan sluta jag. När jag kom hem försökte jag göra en inläming som (jag nu har gjort klart) så kände jag att jag blev extremt trött igen och kände att jag behövde ta en powernapp. Men istället för att ta en liten tupplur så sov jag i 4h, och när jag vakna upp så hade jag 39 graders feber, hade ont i svanken, huvut kändes som 1 ton...
Sedan så var jag vaken för jag hade så ont i svanken så jag låg och snackade me Erik, Charles, Pontus och Sabrina. Tillslut så börja alla bli trötta så det var bara jag å Erik kvar. <jag minns inte riktigt vad vi snacka om på slutet, var typ halv död.

Idag när jag vakna så låg jag på 36,5 grader. Hel skum liten sjukdom jag fick i mig :O men istället så har jag varit alldeles trött och lite borta idag... men det har funkat det med haha

Godnatt på er!


 <--- Bild på mig

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback